onsdag 21. mars 2012

Kveldens kort......

Har fått laga kort i kveld også.  Ble ganske fornøyd med i hvertfall ett, men det blir ikke alltid som en har tenkt seg. Noen ganger blir alt bedre i hodet, enn på papiret.

 Dette et enkelt konfirmasjonskort...igjen......

Og ett litt sprelsk, annerledes kort......


Dette ble jeg ikke fornøyd med.....blomstene ble helt feil.  Så må nok modifisere litt her.....


Så ett gutte-konfirmasjonskort, som i starten ble helt feil...og som ikke ble stort bedre.  Ser først her på bildet at bilcharmsen har løsnet også.  Litt mislykket gitt.    Får håpe på bedre lykke, kreavitet og flinke hender i morgen. Og at kortene blir som inni hodet før jeg starter. Inni hodet ser nemlig alt heeelt bra ut.  Rare greier...hehe

Nattinatt.   Har jobbet min første dag på 3 år i dag forresten. Det var deilig. Håper det funker bra. Hadde vært deilig for både hodet og lommeboka å komme i jobb igjen.  Tror eterhvert jeg faktisk får mer overskudd av å jobbe, enn å daffe + at jeg får råd til mer etterlengtet scrappeutstyr :)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar